Typisch, een ontwerper en een PLM werk in de hand en balans zakelijke verzoeken met nieuwe concepten. Gezien deze schoen is ontwikkeld uit korte, creëerde ze een groot probleem voor mij - het zou nooit het daglicht zien of uw PLM hield niet van het idee. Tung Ho, de NSW Hardlopen PLM in die dagen, en ik had een uitstekende relatie, dus ik liet het idee om Nike Air Force 1 Foamposite Bruin Zwart hem en hij wist meteen iets onderscheidende hadden we. Hij zet het in lijn en speelde een grote rol in het helpen van mezelf te verfijnen van het concept om zeker te zijn i gehandhaafd. d.
Gebruik uw pc-schermen niet aanpassen. Deze nieuwe GS Roshe lijkt inderdaad in een statische waas met levendige roze. De mix van verzengende zomer tinten met deze nieuwste Roshe alleen maar om de jonge dames is voorzien van de verschillende statische druk in Roze Pow waarin een bijpassende zool bevat terwijl accenten verschijnen in Hot Lava en Fluid Lime. Paren van de Nike Roshe run GS "Roze Statische" zijn voor het grijpen op dit punt bij Nike Sportswear geven van winkels zoals Eenheid.
Toen het idee ontsproten aan de seizoensgebonden brainstormsessie, het was voor zeker een oefening met welke waarde Nike Free 5.0 V2 Dames Roze Blauw we kunnen brengen in een $ 70 prijs punt, maar het werd al snel een hele klus van hoe ik kan eventueel ook het stijlvolle op hetzelfde moment te maken. Omdat ik het ontwikkelen voor NSW draaien in plaats van prestaties lopen, had ik niet moeten voldoen aan de prestatie-eisen voor een hardloopschoen, die mij de vrijheid om iets dat had op geen enkele manier al eerder gedaan produceren gaf. En het zijn dat deze schoen is ontworpen weg te kort, had ik nul beperkingen die een geschikte gelegenheid om iets schoon gemaakt.
Dit artikel is deel van de Crosstown Running assortiment. De levensstijl van het gaan. Nike presenteert de Roshe beheren, komen in een ademende zwarte mesh, met houtskool swoosh branding aan de zijkanten, verder branding op de lichtgewicht tong en de gewatteerde Nike Roshe Run Star Diamond 511881 330 Zwart Zwart Wit Schoenen Kopen enkel kraag die voor extra bescherming en gemak en comfort. Andere details zijn tonale gestikt, tonale detaillering op de tong en op de hiel stuk. Verdere details zijn geborduurd oogjes op de volledige lace up, een Solarsoft inlegzool evenals Phylon tussenzool voor verhoogde demping en een licht gestructureerd wafel zool te doen.
Van daar, ik ontwierp de schoen om zo eenvoudig als mogelijk door slechts het houden van wat absoluut noodzakelijk was geworden. Voor een lopend silhouet, het vergelijkbaar je niet veel nodig: kwart ondersteuning, hiel ondersteuning evenals enkele demping. Zodra de ongewenste elementen werden verwijderd, het was voor een oefening van het beeldhouwen en verfijning. Ik stelde me de zenmeester mediteren in zijn Zen-tuin, evenals gebruikt de vormen als kleur voor inspiratie. Het einde van de zool maakt gebruik van de Nike natuurlijke Air Max 2015 Hot Lava Fuchsia actie wafel patroon, maar ik wilde dat ze eruit zien als stapstenen uit de tuin. De binnenzool is die is ontworpen om een ââvers raked Zen staal tuin nabootsen. De originele leguaan colorway gespeeld over natuurlijke donkere groene mos en bladeren, alsmede de off-witte rotsen van de Zen-tuin. Zelfs de tussenzool profiel van de mediale en laterale facet is iets anders dan een juxtapositie van ernst te maken evenals speelsheid.